Publicado el

Els 10 llibres que no esperaves regalar aquest Sant Jordi

Com encendre un drac apagat

Estem cansats de regalar sempre els mateixos llibres per Sant Jordi i, per aquesta raó, volem fer-te 10 recomanacions que no esperaves per regalar el dia del llibre i la rosa. Deu llibres punyents, tendres, divertits, actuals o intensos. Deu llibres per a deu lectors diferents. Estem segurs que més d’un serà el regal de Sant Jordi perfecte!   Com encendre un drac apagat, de Didier Lévy i Fred Benaglia. Editat per Libros del Zorro Rojo. Comencem pels més petits de la casa. La nostra primera recomanació és un àlbum infantil il·lustrat. Recordeu Salvatge, aquell impressionant àlbum d’Emily Hughes que…

Lee la reseña completa

Publicado el

14

14, de Jean Echenoz Título: 14 Autor: Jean Echenoz Editorial: Anagrama Páginas: 104 ISBN: 9788433978738 Este está siendo el año del gran aniversario de la Primera Guerra Mundial. 1914 2014 Cien años han pasado desde aquella a la que dieron en llamar Gran Guerra. Cien años en los que se nos ha contado casi todo, y de todas la formas posibles … ¿O no? ¿Qué podía aportar Echenoz con 14? Literatura. Echenoz aporta literatura. Y belleza… Echenoz aporta también color y olor, y frío y calor, porque así se nota el paso el tiempo. También buen humor convertido en fina…

Lee la reseña completa

Publicado el

14

14

14, de Jean Echenoz La Gran Guerra. La Primera Guerra Mundial. Aquella que no iba durar, pero que se alargó en el tiempo. Una de tantas que partió la vida de la gente, que la destruyó a veces en pedazos, que separó familias, que mutiló parejas, que reventó casas que tuvieron que volver a construirse desde los cimientos. Esa es ella, la conocida como la Gran Guerra, diferente de las otras, o quizás no tanto, porque el resultado a los pies de las aceras fue el mismo, el único, aquel devastador sonido de las bombas, aquel ulular de los insectos…

Lee la reseña completa